Marzec, 2012

dpd-zimno :-(

Piątek, 30 marca 2012 | dodano:30.03.2012
Rano: jak wychodziłem na termometrze było +2 ale szyby samochodów były zamarznięte.
Słoneczko świeciło, więc na słońcu jechało się przyjemnie, ale na Reja w cieniu drzew było dość zimno- szczególnie skóra twarzy protestowała smagana mroźnym wiatrem na zjeździe.

Powrót: po pracy miały być jakieś rundki nad morzem, ale jadąc do ronda w Brzeźnie spotkałem Dominika i znowu tak jak ostatnio przerwałem rundkę i pojechałem z Dominikiem do starej zajezdni w Oliwie. Po drodze pogawędziliśmy chwilę i przy zajezdni rozjechaliśmy się w swoich kierunkach.
Dominik, trzymam kciuki za Twój występ na Tułaczu ;-)
Po rozstaniu pojechałem na Reja, a po drodze ..... niespodzianka :( zaczął padać deszcz i to przez moment dość solidny (w centrum Gdańska w tym czasie podobno padał grad). Na Reja skręciłem kilka rundek, ale co chwilę padał deszcz, który mnie trochę zmoczył, więc zrobiło mi się zimno.
Z Reja do domu przez te koszmarne wertepy do Owczarni.
Dziś w drodze powrotnej zmarzłem, bo deszcz mnie zmoczył a w połączeniu z zimnym i dość mocnym wiatrem nie było fajnie. Miałem ochotę pojeździć coś więcej dziś, ale jak człowiek zmarznie, to odechciewa mu się.

dpd- bez powodu :(

Czwartek, 29 marca 2012 | dodano:29.03.2012
Wiatr dalej wieje solidnie, formy dalej nie ma- po drodze walka z bolącymi od dociskania mięśniami, a mocy z tego żadnej :-(.
A jako wisienka na tym torcie, dziś (bez żadnego powodu) zaczął mnie boleć znowu rozwalony ponad 2 lata temu nadgarstek :-( Ani go nie przeciążyłem, ani się nigdzie nie walnąłem a coraz bardziej boli: wczoraj myślałem że mi się wydaje, ale dziś niestety ból stał się wyraźnie odczuwalny.

Rano: temp. +4 stopnie, standardowo do pracy- nic godnego odnotowania.

Powrót: po pracy do ronda w Brzeźnie, potem Reja (bez dodatkowych rundek) i z Gołębiewa przez las do domu. Nic godnego odnotowania.

dpd- przymaksiło dziś

Środa, 28 marca 2012 | dodano:28.03.2012
Oj wiatr dziś przymaksił. O ile wczoraj wiało, to w porównaniu z dzisiejszym popołudniem, to była lekka bryza.

Rano: ok. +6,5 stopnia- ciepło. Rano wiatr nie był jeszcze taki upierdliwy, dopiero później się rozbujał. Rekreacyjnym tempem do pracy.

Powrót: bardzo ciepło, nie wiem dokładnie ale na pewno kilkanaście stopni. Kiedy jechałem w stronę Brzeźna, żeby odbyć standardową rundkę, spotkałem Dominika. Pozdrower.
Ponieważ Dominik spieszył się do domu, więc przerwałem swoję rundkę i pojechałem z Dominikiem aż do słynnej, zrujnowanej, zabytkowej zajezdni tramwajowej w Oliwie. Po drodze chwilę pogawędziliśmy, walcząc z przeciwnym wiatrem. Przy zajezdni Dominik pojechał w stronę Wrzeszcza a ja w stronę Sopotu- na Reja.
Na Reja skromne 2 rundki, na więcej nie miałem ochoty, bo formy jednak nie ma a i wiatr wyjątkowo upierdliwie przeszkadzał. Po 2-giej rundce z Gołębiewa przez las do Spacerowej i asfaltami (walcząc zaciekle z wiatrem) do domu.

Ach no i zapomniałbym o najważniejszym. Dziś jak wychodziłem z pracy było tak ciepło, że zarzuciłem na plecy tylko cieniutki ortalionik i nie założyłem czapki pod kask, a mimo to na początku Reja musiałem sie zatrzymać i schować do plecaka ortalionik. W związku z tym dziś pierwszy raz w tym roku jeździłem na krótkim rękawku. Wprawdzie jak słońce schowało się za chmurami, to zrobiło się chłodno, ale już nie wyciągałem nic z plecaka i dotrwałem do końca na krótkim.

dpd-światełko po dwóch

Wtorek, 27 marca 2012 | dodano:27.03.2012
Nie chcę zapeszać, ale może dziś zapaliło się maleńkie światełko w czarnej d...e mojej formy, a nastąpiło to po przekroczeniu 2 kkm w tym roku :-)
Mam nadzieję, że nie jest to jakiś chwilowy przebłysk ale jakaś trwalsza tendencja.

Rano: dość ciepło, chyba +5 stopni. Standardowo do pracy. Sympatycznie się jechało.

Powrót: uff jak gorąco, chyba ok. +10 stopni (tyle miałem na termometrze w domu- po powrocie). Ostatnio zaczynam się codziennie zastanawiać, czy przyjdzie jeszcze taki dzień, kiedy nie będzie tak wiało :-(
Po pracy pseudorundka nad morzem. Koło molo w Sopocie stali strażnicy miejscy i tylko czatowali na "wstrętnych rowerzystów" którzy będą śmieli przejechać rowerem przez teren przy molo. Zrobiłem więc nawrotkę przed zakazem i pojechałem na Reja- tam przynajmniej wiatr nie był tak upierdliwy.
Na Reja mi się dziś rewelacyjnie jechało- zrobiłem sobie 3 rundki. Przy pierwszej rundce jakoś słabo było, ale od drugiej rundki nagle poczułem trochę mocy w nogach- stąd 3 rundki.
Powrót z Gołębiewa przez las i dalej asfaltami do domu. Koło ronda przy Biedronce leżał zabity przez samochód kiciuś- biedaczysko :-( znalazł się w złym miejscu w złym czasie.

dpd-bleee :(

Poniedziałek, 26 marca 2012 | dodano:26.03.2012
słabo :( zamulania i dennej formy c.d. :(

Rano: ok. +1,2 stopnia- rześko. Standardowo do pracy.

Powrót: ciepło, za ciepło :( Rano było dość chłodno, więc ubrałem się ciepło a w drodze powrotnej się gotowałem- pomimo jazdy w rozpiętej kurtce. Stwierdziłem, że na krótki rękawek sie jeszcze nie odważę.
Nad morzem symbolicznie, bo wiatr mnie wkurzał :( Kiedy ten zasrany wiatr przestanie w końcu wiać :(
Pojechałem na Reja i skręciłem sobie 2 rundki- całkiem przyjemnie, tylko za ciepło.
Z Reja pojechałem przez Owczarnię- zrobić rekonesans drogi przez Owczarnię po zimie. Dziury jak ja p....lę. Rowerem się da przejechać, ale nic przyjemnego- samochodem za to, można byłoby sobie głowę o sufit rozbić na wybojach.
Jednak największego szoku doznałem na polnej ścieżce wzdłuż drogi po płytach- od Sellgrosa do ronda. Szok- po prostu jedno wielkie wysypisko śmieci po zimie. Dosłownie wszędzie walające się butelki po piwie, winach prostych i wódce (całe i potłuczone- do wyboru, do koloru) a to wszystko okraszone wszelkiej maści innymi śmieciami.
Jestem dziś straszliwie zniesmaczony i buractwem chamów śmiecących wszędzie dookoła jak i swoją "błyskotliwą formą" :(

dpd-totalne dno :(

Piątek, 23 marca 2012 | dodano:23.03.2012
Dno mojej formy :(
Dziś nogi zupełnie nie podawały. Bolały mnie mięśnie, nie miałem siły- ogólnie dno.

Rano: ok. +5 stopni, standardowo do pracy. Na Spacerowej spotkałem "miłego kierowcę", który widać widział mnie w lusterku jak się zbliżam (on oczywiście stał w korku- biedaczek frustrat) i jak mijałem jego samochód, włączył klakson.
Na mnie na szczęście takie zagrania nie działają, ale gdyby jechał ktoś bardziej wrażliwy, to mógłby sie np. przestraszyć, przewrócić i wpaść wprost pod nadjeżdżające z przeciwka samochody. Nie wiem co tacy debile mają w głowie, ale nasuwa mi się tylko jedno- słomę, zamiast mózgu.

Powrót: w miarę ciepło, ale zimniej niż wczoraj, bo na Reja jak zjeżdżałem z górki to nawet zrobiło mi się zimno. Po pracy niepełna rundka nad morzem- brak sił i przez to brak chęci. Ruch dość spory, szczególnie dużo rolkarzy- trzeba było uważać.
Od morza na Reja, tam tylko jedna dodatkowa rundka - na więcej nie miałem siły :(
Ogólnie rowerowo słaby dzień.

dpd-tłoczno się zrobiło

Czwartek, 22 marca 2012 | dodano:22.03.2012
Rano: ciepło, ok. +7 stopni. Standardowo do pracy. Na Reja pełne zdziwko :-) Pod górę jechał nie kto inny, jak Dominik. Pozdrower :-) Dominika to się nie spodziewałem na Reja, szczególnie rano i to jadącego pod górę. Chwilkę pogadaliśmy i rozjechaliśmy się w przeciwnych kierunkach.

Powrót: ciepło, ale nie wiem ile (myślę że ok. tego co rano). Skręciłem sobie 1 rundkę nad morzem. Nad morzem dziś zrobiło się tłoczno, trzeba było uważać, bo niedzielni bikerzy/rki wyjechali na drogi. Najśmieszniejsze, że nad morzem spotkałem wielu rowerzystów w krótkich spodenkach i z krótkim rękawkiem :-D
Wszystko wszystkim, ale tak ciepło to dziś nie było.
Szybko uciekłem na Reja, gdzie skręciłem sobie 2 rundki. Na Reja dziś też sporo bikerów. Jadąc w stronę domu, na Wodnika, prosto pod koła na jezdnię wyjechało mi małe dziecko na rowerze- matka szła obok i zupełnie go nie pilnowała :-(
Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się je rzutem w bok ominąć (UFFF) nawet nie dotykając go (UFFF). Jak je minąłem usłyszałem głośne UFFF matki dziecka. Obróciłem się tylko i popukałem w głowę w kierunku matki i mam nadzieję, że na przyszłość będzie lepiej pilnowała swojej pociechy. Gdyby to był samochód, dziecko nie miałoby szans :-( Szczęście że skończyło się tylko podniesieniem adrenaliny.

Potem pojechałem jeszcze załatwić jedną sprawę i wróciłem do domu.

dpd-o tym nie będę pisał ....

Środa, 21 marca 2012 | dodano:21.03.2012
... o wietrze oczywiście, bo to już nudne ostatnio :(

Rano: Dziś prawie dopadła mnie jaskra analna, bo nie mogłem się zwlec z wyra, żeby powlec się do pracy. Jakoś tam jednak udało się zwlec zwłoki i ruszyć do pracy. Ciepło, prawie 7 stopni ale mokro było. Standardowo do pracy.

Powrót: ciepło. Jedna rundka nad morzem i na Reja. Dziś musiałem odbić w las, bo mnie ciągnęło do lasu. Odbiłem więc z Reja w las i zrobiłem sobie niewielką przebieżkę po leśnych duktach. Potem powrót na Reja i rundka dodatkowa. Jak zjeżdżałem ostrym zjazdem, to wyprzedził mnie jakiś biker- Pozdrower. Wsiadłem mu więc na kółko i jadąc mu na kole jeszcze jedna rundka, bo dobrze się jechało. Niestety na drugim podjeździe wrzucił za duże (jak dla mnie) tempo i w połowie podjazdu odpadłem. Na górze, z Gołębiewa przez las do Spacerowej i do domu.

dpd-był plan

Wtorek, 20 marca 2012 | dodano:20.03.2012
Plan był ........ i został zrealizowany :-) a najśmieszniejsze jest to, że dystans wyszedł idealnie taki, jak zaplanowałem- a nie robiłem żadnych dodatkowych rundek wokół bloku (czy coś takiego) żeby dokręcić do pełnych 65.

Rano: temp. ok. +2,7 stopnia- standardową trasą do pracy. Dobrze się jechało- rano wiatr nie dokuczał.

Powrót: zrobiło się ciepło, ok. 5-6 stopni na plus. Wiatr niestety się znowu wzmógł i znowu upierdliwie dawał się we znaki. Przez całą jazdę po pracy padał drobniutki deszczyk- na pograniczu mżawki i kapuśniaczku. Super- ja lubię jeździć przy takiej pogodzie :-), nawet pomimo tego, że wróciłem do domu nawet dość mokry.
Nad morzem spotkałem dziś znowu Masakratora Grzegorza, z którym skręciłem połowę nadmorskiej rundki (z 2-ch które sobie skręciłem). W Sopocie się rozstaliśmy: ja pojechałem na Reja a Masakrator Grzegorz do domu, bo stwierdził że bez błotników w deszczu nie będzie po Reja jeździł. Pozdrower.
Na Reja skręciłem sobie jeszcze 2 rundki pod łagodną. O dziwo spotkałem nawet kilku bikerów- Pozdrower.
Z Gołębiewa do domu asfaltami, bo nie chciałem się pchać po ciemku w las po błotku, które w tzw. międzyczasie się trochę zrobiło.

Gdyby nie wiatr, jeździłoby się dziś rewelacyjnie.

dpd-znowu ten upierdliwiec :-(

Poniedziałek, 19 marca 2012 | dodano:19.03.2012
..... wiatr oczywiście :-(
Wiał dziś znowu wyjątkowo upierdliwie. Jak wiał w plecy, to jechało się świetnie, ale jak wiał w twarz, to trochę gorzej.

Rano: ciepło, chyba ok. +5 - standardowo do pracy. Po nocy trochę wilgotno, ale błota w lesie nie było. Jechało się dobrze, ale nie chciało mi się cisnąć.
Lajtowym tempem do pracy.

Powrót: chwilę pokręciłem się nad morzem- raz z wiatrem, raz pod wiatr.
Potem pojechałem na Reja. W połowie pierwszej rundki spotkałem Masakratora Grzegorza. Otrzymałem kilka cennych porad na temat jazdy w Harpaganie- wielkie dzięki za to i Pozdrower. Ponieważ ciekawie sie rozmawiało, to pojechałem z Masakratorem Grzegorzem na 2-gą rundkę, jednak z Gołębiewa musiałem już odbijać do domu, bo czas mnie gonił. Po wyjeździe z lasu na Spacerową, nad obwo prawie mi łeb urwało- taki wiał wiatr. Mozolne to było brnięcie pod wiatr, ale jakoś udało się do domu dojechać ;-)

Ogólnie dziś jechałem bez ciśnienia, tempem raczej rekreacyjnym.