Lipiec, 2013

dpd (dziś już standardowo)

Wtorek, 23 lipca 2013 | dodano:23.07.2013
Standardowo z wiatrem :-( znaczy się w kluczowych momentach prosto w ryj :-(

Rano: jak wychodziłem temp. 14 stopni, więc wciągnąłem rękawki (zdjąłem je dopiero w Osowej). Ponieważ wczoraj jak wracałem wiatr ładnie mnie popychał, to dziś rano wiał prosto w ryj. Na szczęście było z górki więc dało się jechać. Niestety rano znów bałaganiłem ze wstawaniem, więc nie było już czasu na rundki nad morzem- standardowo do pracy.

Powrót: ponieważ pogoda pochmurna i niezbyt ciepło, zdecydowałem się myknąć do ronda w Brzeźnie. To był dobry wybór, bo ludzi dużo mniej a w stronę Brzeźna ładnie pchało w plecy- 35/h prawie nie schodziło z licznika, z wyjątkiem momentów kiedy ciężko było wyprzedzić jakichś maruderów.
Za to powrót już nie tak różowo, bo wiatr boczno-ryjny. Dalej standardowo przez Reja, Osowę, Barniewice i Rębiechowo do Banina. Niestety dziś na powrocie wiatr zakręcił i już nie pchał tak ładnie jak wczoraj ale był standardowo w ryj :-(
Ciężko się jechało, szczególnie od Rębiechowa do domu bo nie dość że pod górę to jeszcze jak zwykle pod wiatr ..... Ufff..... zmęczyłem się.

dpd (cuuudownie :-)

Poniedziałek, 22 lipca 2013 | dodano:22.07.2013
Dziś rano miałem strasznego lenia :-(
Jak zadzwonił budzik, nie chciało mi się wstać (choć planowałem jechać rowerem do pracy) i kalkulowałem sobie że jak pojadę samochodem, to będę mógł pospać pół godzinki dłużej. Walczyłem ze swoimi myślami dobre 20 minut, ale na szczęście w ostatnim momencie poderwałem jednak dupsko z wyra i szybko uszykowałem się na rower. Temperaturka prawie 19 stopni, ciepełko do jazdy. Jechało się bardzo dobrze i jak dojeżdżałem do pracy to czas miałem na tyle dobry, że myknąłem jeszcze do ronda w Brzeźnie i z powrotem. Bardzo fajnie sie jechało.

Powrót: po pracy stwierdziłem, że znowu śmignę do ronda w Brzeźnie zobaczyć jak tam tłok nad morzem w godzinach szczytu, i ...... było całkiem nieźle, co mnie zdziwiło. Spodziewałem się masakry, a było całkiem nieźle i nawet można było pocisnąć. Były oczywiście sytuacje niebezpieczne (jak to nad morzem w sezonie), ale ogólnie całkiem si.
Znad morza standardowo przez Reja do domu. Dzisiejszy powrót był wprost cudowny, bo nie przypominam sobie, żeby wiatr tak cudownie mi pomagał w drodze powrotnej :-) Zawsze prosto w ryj a dziś w plecki :-) cuuuuudooooownie :-)

dpd i bekowe zdarzenie

Środa, 17 lipca 2013 | dodano:17.07.2013
Rano: jak wyjeżdżałem +16 stopni- bardzo przyjemna temperatura do jazdy.
Poza standardowym dojazdem do pracy, pojechałem jeszcze do ronda w Brzeźnie, bo b.dawno tam nie jeździłem.
Powrót: standardowo, z jedną rundką na Reja. Zjazd ostrym Rejem zupełnie zatracił znamiona przyjemności, od kiedy trzeba się prawie zatrzymać na każdym z 3-ch progów zwalniających.

Rano bekowe zdarzenie: jadę sobie przez Banino (tak ok. 50 km/h- lekko z górki), z bocznej drogi przede mną wyjeżdża pani samochodem i zamiast porządnie przyspieszyć, żeby mi nie zajeżdżać drogi to jedzie pyr pyr swoim kaszlakiem.
Z przeciwka nic nie jechało, to zabieram się za wyprzedzanie. Kiedy zrównałem się z Panią- jej mina .... bezcenna (koniec świata- rower ją wyprzedza :-)). No i wyprzedziłem ją :-) Niektórym się wydaje, że jak jedzie rowerzysta to jedzie 10 km/h i można mu wyjechać przed nosem i zajechać drogę.

Czwartek, 11 lipca 2013 | dodano:11.07.2013
Rano: temp. ok. 17 stopni, jak wyjeżdżałem to niedaleko wisiała wielka, prawie czarna chmura. Zastanawiałem się czy mnie dorwie ale na szczęście udało się dojechać na sucho a chmura poszła chyba gdzieś bokiem.

Powrót: w miłym towarzystwie Turysty, pozdrower

Środa, 10 lipca 2013 | dodano:10.07.2013
Rano: temp. 15,5 stopnia- idealna do jazdy. Trasa standardowa- świetnie sie jechało.
Powrót: w miłym towarzystwie Turysty. Gdyby nie ten wiatr prosto ... "W TWARZ, W TWARZ ?" ....... to jechałoby się całkiem przyzwoicie.
Powrotna droga Turysty okazuje się rzeczywiście nieznacznie krótsza, ale to akurat nie jest dobrze, bo na tym mi akurat najmniej zależy.

Czwartek, 4 lipca 2013 | dodano:04.07.2013
Rano: upał (jak wyjeżdżałem było już +20 stopni), standardowo. Jakoś ciężko się jechało, zamulałem okrutnie.

Powrót: duszno i gorąco. Powrót w miłym towarzystwie Turysty. Pozdrower i dzięki za wyrozumiałość dla mojego zamulania oraz wspólną jazdę. Trasa powrotu, to trasa Turysty: przez Oliwę, Dolinę Radości, Matarnię, lotnisko. Tam się rozstaliśmy i każdy pojechał w swoją stronę.

Środa, 3 lipca 2013 | dodano:03.07.2013
Rano: ok. 15 stopni, na krótko, standardowo. Na Reja przy ogródkach musiałem przenosić rower, bo w poprzek leżało drzewo (nie wiem czy się złamało czy je ścięli) i 2 panów zaczynało je uprzątać.

Powrót: jak dla mnie już za ciepło, bo lało się ze mnie prawie jak w reklamie środka przeciw poceniu. Standardowo, nic wielce godnego uwagi.

Dziś jechało mi sie ciężej niż wczoraj.

Wtorek, 2 lipca 2013 | dodano:02.07.2013
Rano: ciepło, ok. 16 stopni, standardowo. Dobrze się jechało :-)
Powrót: na horyzoncie były ogromne czarne burzowe chmury, no i dorwały mnie.
Na szczęście tuż przed tym jak lunęło naprawdę udało mi się schronić w wiacie przystankowej w Rębiechowie, gdzie przeczekałem największy deszcz.

Dziś jechało mi się naprawdę dobrze.

Poniedziałek, 1 lipca 2013 | dodano:01.07.2013
Rano: temp. jak wyjeżdżałem ok. 13 stopni. Nogawki i cienki ortalion. ZGZW (czyli z górki z wiatrem). Trasa standardowa: Banino-Rębiechowo-Barniewice-Osowa-Sopot-Gdańsk. Mięśnie już całkiem zapomniały co to jazda na rowerze :-(
Powrót: ciepło, ok. 20 stopni w pełni na krótko, trasa standardowa. PGPW (czyli pod górkę pod wiatr). Pod górę wyprzedziłby mnie nawet emeryt na bobiku :-(