dpd-zimno :-(

Piątek, 30 marca 2012 | dodano:30.03.2012
Rano: jak wychodziłem na termometrze było +2 ale szyby samochodów były zamarznięte.
Słoneczko świeciło, więc na słońcu jechało się przyjemnie, ale na Reja w cieniu drzew było dość zimno- szczególnie skóra twarzy protestowała smagana mroźnym wiatrem na zjeździe.

Powrót: po pracy miały być jakieś rundki nad morzem, ale jadąc do ronda w Brzeźnie spotkałem Dominika i znowu tak jak ostatnio przerwałem rundkę i pojechałem z Dominikiem do starej zajezdni w Oliwie. Po drodze pogawędziliśmy chwilę i przy zajezdni rozjechaliśmy się w swoich kierunkach.
Dominik, trzymam kciuki za Twój występ na Tułaczu ;-)
Po rozstaniu pojechałem na Reja, a po drodze ..... niespodzianka :( zaczął padać deszcz i to przez moment dość solidny (w centrum Gdańska w tym czasie podobno padał grad). Na Reja skręciłem kilka rundek, ale co chwilę padał deszcz, który mnie trochę zmoczył, więc zrobiło mi się zimno.
Z Reja do domu przez te koszmarne wertepy do Owczarni.
Dziś w drodze powrotnej zmarzłem, bo deszcz mnie zmoczył a w połączeniu z zimnym i dość mocnym wiatrem nie było fajnie. Miałem ochotę pojeździć coś więcej dziś, ale jak człowiek zmarznie, to odechciewa mu się.