dpd (dziś już standardowo)

Wtorek, 23 lipca 2013 | dodano:23.07.2013
Standardowo z wiatrem :-( znaczy się w kluczowych momentach prosto w ryj :-(

Rano: jak wychodziłem temp. 14 stopni, więc wciągnąłem rękawki (zdjąłem je dopiero w Osowej). Ponieważ wczoraj jak wracałem wiatr ładnie mnie popychał, to dziś rano wiał prosto w ryj. Na szczęście było z górki więc dało się jechać. Niestety rano znów bałaganiłem ze wstawaniem, więc nie było już czasu na rundki nad morzem- standardowo do pracy.

Powrót: ponieważ pogoda pochmurna i niezbyt ciepło, zdecydowałem się myknąć do ronda w Brzeźnie. To był dobry wybór, bo ludzi dużo mniej a w stronę Brzeźna ładnie pchało w plecy- 35/h prawie nie schodziło z licznika, z wyjątkiem momentów kiedy ciężko było wyprzedzić jakichś maruderów.
Za to powrót już nie tak różowo, bo wiatr boczno-ryjny. Dalej standardowo przez Reja, Osowę, Barniewice i Rębiechowo do Banina. Niestety dziś na powrocie wiatr zakręcił i już nie pchał tak ładnie jak wczoraj ale był standardowo w ryj :-(
Ciężko się jechało, szczególnie od Rębiechowa do domu bo nie dość że pod górę to jeszcze jak zwykle pod wiatr ..... Ufff..... zmęczyłem się.