dpd (cuuudownie :-)

Poniedziałek, 22 lipca 2013 | dodano:22.07.2013
Dziś rano miałem strasznego lenia :-(
Jak zadzwonił budzik, nie chciało mi się wstać (choć planowałem jechać rowerem do pracy) i kalkulowałem sobie że jak pojadę samochodem, to będę mógł pospać pół godzinki dłużej. Walczyłem ze swoimi myślami dobre 20 minut, ale na szczęście w ostatnim momencie poderwałem jednak dupsko z wyra i szybko uszykowałem się na rower. Temperaturka prawie 19 stopni, ciepełko do jazdy. Jechało się bardzo dobrze i jak dojeżdżałem do pracy to czas miałem na tyle dobry, że myknąłem jeszcze do ronda w Brzeźnie i z powrotem. Bardzo fajnie sie jechało.

Powrót: po pracy stwierdziłem, że znowu śmignę do ronda w Brzeźnie zobaczyć jak tam tłok nad morzem w godzinach szczytu, i ...... było całkiem nieźle, co mnie zdziwiło. Spodziewałem się masakry, a było całkiem nieźle i nawet można było pocisnąć. Były oczywiście sytuacje niebezpieczne (jak to nad morzem w sezonie), ale ogólnie całkiem si.
Znad morza standardowo przez Reja do domu. Dzisiejszy powrót był wprost cudowny, bo nie przypominam sobie, żeby wiatr tak cudownie mi pomagał w drodze powrotnej :-) Zawsze prosto w ryj a dziś w plecki :-) cuuuuudooooownie :-)