załatwić sprawę w Sopocie

Niedziela, 17 kwietnia 2011 | dodano:17.04.2011
Pr. maks.:41.20Temperatura:14.0 HRmax:(%)HRavg156( 84%)
Kalorie: 1020kcalPodjazdy:mRower:Pracuś Doskonały
Musiałem pojechać do Sopotu coś załatwić. Mogłem pojechać blachosmrodem, ale przy takiej pogodze to byłby grzech. Wybrałem rower.
Bardzo ciepło, więc ciuchy w pełnej opcji letniej i w drogę.
Ciekawe, że zjawisko z piątku, tylku już bez mgły, jest i dziś. W odległości 200 metrów od morza cieplutko, a nad samym morzem wyraźnie odczuwalny chłód.
Nad morzem mnóstwo ludzi, rowerzystów, rolkarzy, pieszych.
Na szczęście jakoś udawało się między nimi przecisnąć, choć czasem było na milimetry, a czasem musiałem prawie się zatrzymywać i czekać na możliwość wyprzedzenia maruderów. Na szczęście średnia wyszła całkiem przyzwoita, nawet pomimo tego że trzeba było piechotą przedreptać przez teren przy molo w Sopocie a nie chciało mi się wyłączać licznika. Jechało się bardzo dobrze. Nikt mnie nie wyprzedził ani w jedną ani w drugą stronę :-D
Powrót tą samą drogą nad morzem. Dziś był OGIEŃ :-D
Wskazania pulsometru:
HZ: 00:48 1%
FZ: 07:00 10%
PZ: 01:04:08 89%

Na blogu u JakeShake widziałem, że w Łebie tak samo dziś było. Wynika z tego, że to zjawisko utrzymuje się chyba od piątku.
- 20:22 niedziela, 17 kwietnia 2011 | linkuj
W Dębkach też zaobserwowałem dziś to zjawisko. Zimno jak diabli, chmury i przenikliwy wiatr, a trochę w głębi lądu bezchmurnie, słoneczko miło przygrzewa, ptaszki śpiewają i ogólnie chce się stanąć i rozłożyć na trawce.