Nie dałem rady

Środa, 17 kwietnia 2013 | dodano:17.04.2013
Nie dałem rady wytrzymać i zrobić sobie przerwy. Musiałem wyjść dziś pojeździć :-D
Kręgosłup nie bolał zbytnio, więc po powrocie szybko wskoczyłem w obcisłe (dziś pełna opcja letnia: krótkie rękawki, krótkie nogawki,itd.) i w drogę- dalej eksplorować okoliczne boczne asfalty.
Po drodze pstryknąłem komórką jakieś fotki. Niestety śladów wiosny (w postaci świeżej zieleni) nie stwierdziłem. W wielu zacienionych miejscach ciągle leży jeszcze śnieg. Na szczęście jest ciepło, więc można mieć nadzieję że już wkrótce wiosna objawi się w pełni soczystą zielenią.
Szaro, buro i ponuro ale ciepło :-) © marchos

Taki oto widoczek tuż przy szosie tuż przed Kłosowem © marchos

Dzisiejsza trasa: Banino-Miszewo-Tokary-Czeczewo-Przodkowo-Trzy Rzeki-Kłosowo-Czeczewo-Warzno-Kielno-Rębiska-Kłosowo-Czeczewo-Tokary-Miszewo-Banino.
Kolejne fajne boczne asfalty zeksplorowane. Jest gdzie jeździć :-) w mojej okolicy.
Jedyny mankament dnia dzisiejszego to totalny brak sił i kondycji :-( Podejrzewam że dziś emeryt na Wigry3 by mnie wyprzedził.

A tak właśnie zacząłem i będę się zagłębiał w nie coraz bardziej :-)
Dziś właśnie eksplorowaliśmy drugą z Twoich propozycji. Tam, gdzie jest zakaz, który nie dotyczy Chucka ;-) (znasz go bo nawet zdjęcie masz na swoim blogu)
Kowalewo-Rąb już jechałem. Zostaje więc jeszcze tylko odcinek Rąb-Pomieczyno. Na pewno zajrzę.
- 20:19 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj
W końcu odkrywasz kaszubskie szosy. :)
Polecam drogę: Kowalewo - Rąb - Pomieczyno, a już najbardziej tę: Kłosowo - Trzy Rzeki - Hopy - Masłowo - Pomieczyńska Huta.