Dziś na krótkim rękawku :-)

Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano:16.04.2013
Dziś rano miałem lenia i pomimo planów nie pojechałem rowerem do pracy, więc postanowiłem wybrać się (mimo wszystko) na popołudniową przejażdżkę.
Dziś było tak ciepło, że zaraz po wyjściu z domu schowałem kurtkę do plecaka i całą trasę pokonałem na krótkim rękawku :-)
Zdjęcie na dowód :-)
Dziś na krótkim rękawku :-) © marchos

A co lepsze nie było mi wogóle za zimno a jedynie za ciepło. Cudownie :-)

Czas było zacząć eksplorować moją okolicę, więc na początek odkryłem (z nieocenioną pomocą map Google, komórki i zaczepionej po drodze miłej Pani) super rundkę bocznymi asfaltami i długości prawie 42 km. Z pewnością jeszcze nie raz się nią przejadę, tym bardziej że teren bardzo zróżnicowany (ciągle z góry i pod górę) i można się nieźle skatować. Jedyny mankament, to miejscami koszmarnie zniszczony asfalt i nie dziury tylko wręcz otchłanie w asfalcie- ale można sobie jakoś z tym poradzić.

Trasa: Banino-Miszewo-Tokary-Czeczewo-Przodkowo-Rąb-Kowalewo-Kielno-Rębiska-Kłosówko-Kłosowo-Czeczewo-Tokary-Miszewo-Banino

Bardzo dobrze się jechało, tylko kondycji brak totalnie.