OpO- a jednak straty w sprzęcie

Środa, 28 listopada 2012 | dodano:28.11.2012
Po wczorajszym bliskim spotkaniu trzeciego stopnia z asfaltem jednak poniosłem pewne straty w sprzęcie :-(
Wczoraj nie zauważyłem na szybko, że podarłem sobie niestety na zębach blatu jeden z ochraniaczy na buty :-( Zobaczymy jak długo da się z tym jeździć, dopóki rozdarcia nie powiększą się na tyle, że ochraniacz przestanie spełniać swoją funkcję. Trochę będzie bolało jeżeli będę musiał kupić nowe, bo tak pod 2 stówki. Zobaczymy :-(

Rano: temp. ok. 4,4 stopnia, nie padało, na Reja było dziś rano nawet mniej błotniście niż w ostatnich dniach, więc spacerowym tempem i mniej ubłocony, asfaltami dojechałem do pracy.
Po wczorajszym (jak na wstępie) boli obite kolano i bark, ale na szczęście tylko zewnętrznie obtłuczone. Za to mięśnie lewej ręki (na którą wczoraj leciałem na glebę) są tak zakwaszone, że miałem problem żeby wtaszczyć i zdjąć rower z dachu blachosmroda :-) HE HE :-) Chyba się troszkę spiąłem wczoraj :-)

Powrót: BLEE .... cały dzień padało i jak wracałem też padało, choć na szczęście nie jakoś bardzo mocno. Jechało się całkiem nieźle, tylko wszystko mokre i ubłocone. Po wczorajszych atrakcjach i przy dzisiejszej pogodzie jakoś nie miałem ochoty kręcić rundek nad morzem, więc standardowo asfaltami do Osowy.