OpO

Piątek, 23 listopada 2012 | dodano:23.11.2012
Rano: standardowo do pracy, wyłącznie asfaltami. Na dojeździe do Gołębiewa asfalt już w całości położony. Cudownie się jedzie po nim.

Powrót: jedna pełna rundka nad morzem: rondo Brzeźno- Sopot Park Północny. Na więcej niestety nie było czasu. Potem standardowy powrót do Osowy. Na Spacerowej straszny korek (trzeba było się przeciskać między blachosmrodami). Na obwo korek w stronę Gdańska. Nie wiem co to dziś, ale wyjątkowe dziś zakorkowana Osowa była. Na szczęście rowerem mi to nie robi.

pisz pisz ja też to czytam ;)
dominik
- 06:59 poniedziałek, 26 listopada 2012 | linkuj
Cześć! Widziałem że kręcisz dalej, bo zaglądałem kiedyś na twój dziennik treningowy. Dla mnie to jest mój osobisty pamiętnik rowerowy. Piszę to dla siebie i czasem się zdarza, że sięgam do tego- kiedy potrzebuję sprawdzić coś wstecz, jakieś daty albo zdarzenie które opisałem, albo choćby np. kiedy w ubiegłym roku zasypało śniegiem, itp.
Poza tym podobno niektórzy czytają te wypociny, żeby się np. dowiedzieć jakie wrunki panują na Reja :-)
- 17:32 niedziela, 25 listopada 2012 | linkuj
podziwiam cie ze masz zapal pisać dalej na bs ! mi już chęci i czasu brak niestety, kręcę cały czas plus sporo biegania ale czasu na pisanie o tym brak :/