dpd+chwilka na rowerze

Wtorek, 19 czerwca 2012 | dodano:19.06.2012
Rano: standardowo przez las do Gołębiewa. Od Wodnika goniłem jakiegoś bikera. Uciekł mi na skręcie w las, kiedy od skrętu odciął mnie sznur jadących samochodów.
Dogoniłem go i wyprzedziłem w Gołębiewie- Pozdrower.

Powrót: jedna rundka do ronda w Brzeźnie. Dziś trochę luźniej, choć i tak twierdzę, że to sport ekstremalny :-).
Potem 2 rundki na Reja pod łagodną i przez las standardowo do domu. Na Reja spotkałem kilku bikerów/bikerek- Pozdrower.

P.s. Zenon Wspaniały dziś przejechał 5-ty tysiąc km. Niby tak niewiele, a suport Shimano już dogorywa. Suporty Shimano to jest z tego wynika totalny szmelc, bo to już drugi suport Shimano, który dogorywa po 5 tysiach. Wyczuwam w tym "spisek żarówkowy", albo "planowe postarzanie produktu".
Suport Accent przejechał 2 razy tyle.

@Turysta: o ile suport w Pracusiu rzeczywiście był zajeżdżany na maksa w błocie, soli, itp. to w Zenonie suport poza znanym Tobie Harpem w Elblągu błota prawie nie widział a soli to już chyba nigdy, a wytrzymał tyle samo :-(
Suport Accent (odpowiednik) zajeżdżany w błocie i soli wytrzymał prawie 2 razy więcej. Zakończył żywot dopiero jak się łożysko rozleciało i kulki się wysypały.
- 21:52 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj
Szybko zajeżdżasz sprzęt. Mój tani shimanowski suport ma teraz 17800 km i nie zauważyłem, by coś mu dolegało. Fakt, że zimowej soli unikam jak ognia.
Turysta
- 17:21 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj
Właśnie się okazało, że ten rano wyprzedzony biker, to był: Plwi
Pozdrower i do następnego razu :-)

@Luszi: jest przez moment ciut więcej czasu to parę kilosów skręciłem a i opis zrobiłem :-)