dpd- cudownie

Środa, 29 lutego 2012 | dodano:29.02.2012
Cudownie dziś było i dzięki temu cudownie się jeździło.

Rano: temperatura ok. 0 i lekko poniżej. W Osowie wszystkie kałuże pozamarzane i miejscami lekko ślisko. Słoneczko tak cudownie świeciło, w lesie ptaki już od kilku dni podśpiewują, że jechało się wprost cudownie. Standardową trasą do pracy.
Ja już czuję przez skórę wiosnę :-D

Powrót: jak wychodziłem z pracy na termometrze było 9 stopni. Aż tyle to nie było, ale było bardzo przyjemnie i cieplutko. DDR nad morzem prawie sucha, więc jedzie się wprost rewelacyjnie, co zresztą widać po zwiększającej się liczbie bikerek i bikerów. Nad morzem też dużo spacerowiczów.
Było tak pięknie i cieplutko, że musiałem się trochę pokręcić nad morzem i jeździło się tak dobrze że skończyłem dopiero jak się zrobiło ciemno.
Na Reja również doskonałe warunki do śmigania, jedynie na łagodnym podjeździe jest jeszcze trochę mokro i błotniście ale warunki do jazdy doskonałe.

Cudowny był dziś dzień do jeżdżenia :-D