dpd+zakupy

Czwartek, 15 grudnia 2011 | dodano:15.12.2011
Rano: ok. 1,5 stopnia. Najkrótszą trasą do pracy.

Powrót: z pracy na zakupy do hurt.com.pl potem chwilę nad morzem i do domu.
Odpuściłem dziś jazdę przez Owczarnię, bo już mam dość tych dziur i tarki które są na tej drodze. Aż ręce i tyłek bolą po każdym przejeździe. Dziś wracałem asfaltem.

@Magic: Niieee :-) Nie ma ani motywacji ani najmniejszych szans na 10 kkm. Na nic takiego nie liczę i nie nastawiam się, bo wg moich planów do końca roku jest to po prostu nierealne.
Aktualnie jeżdżę sobie po prostu rekreacyjnie i wyjeżdżę do końca roku tyle ile się uda :-)
- 18:41 piątek, 16 grudnia 2011 | linkuj
Marchos - tak obserwuję i obserwuję i widzę, że masz ostrą motywację - te 10 tysięcy kusi? :-)
Magic
- 21:57 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj
Oj tam oj tam. Luksusowo nie jest ale przejechać się da. Zaciskam zęby, mielę przekleństwa pod nosem, zwalniam miejscami do 10 km/h i jadę :-) Alleluja i do przodu :-D
- 20:13 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj
Też bym wolał, gdyby dało się tam jechać. Przy obecnym stanie tej drogi wybieram towarzystwo aut.
Turysta
- 20:08 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj
Ja mimo to jednak wolę przez Owczarnię- przynajmniej w ciszy i spokoju i bez nerw że mnie zaraz ktoś rozjedzie :-( no i zawsze to kawałek dalej :-)
Jeżdżę praktycznie cały czas przez Owczarnię, ale dziś sobie odpuściłem.
- 20:06 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj
Ja już chyba na wiosnę odpuściłem sobie jeżdżenie przez Owczarnię. Od kiedy wysypali tę drogę tłuczniem, zupełnie nie da się tam jeździć.
A ten kawałeczek Spacerową można się przemęczyć - jest dość szeroko, samochody raczej nie mają okazji się rozpędzić, więc wyprzedzają na ogół bezpiecznie.