Gdańsk zaprasza rowerzystów do ......

Poniedziałek, 21 listopada 2011 | dodano:21.11.2011
.....kontenera na śmieci :-(

Gdańsk wita rowerzystów ...... kontenerem na śmieci © marchos

Taki oto gustowny kontener na śmieci stał dziś rano w parku w Jelitkowie, zagradzając idealnie całą szerokość drogi rowerowej. Nie dało się koło niego przejechać, nie wjeżdżając w krzaczory :-( A wystarczyło go postawić 3 metry dalej, częściowo na trawniku i przejazd byłby bezproblemowy.

Z drugiej strony zapraszał rowerzystów do środka otwartymi wrotami.
Hmmmm.....czyżby to jakaś sugestia władz Gdańska, co myślą o rowerzystach?

Panowie którzy krzątali się koło niego, jak zwróciłem im uwagę i zapytałem czy mam zadzwonić po Straż Miejską (że całkowicie zatarasowali drogę rowerową), byli bardzo "uprzejmi" i zaproponowali mi nawet, że mogą mi podać numer do Straży Miejskiej.

No dobra. Wyrzuciłem z siebie co mnie dziś zbulwersowało.

Rano: ciepło, ok. 6 stopni, deszcz nie padał. Przed pracą pół rundki nad morzem do ronda w Brzeźnie.
Po pracy: 2,5 rundki nad morzem i do domu. Świetnie się dziś jeździło, pomijając poranne utrudnienia :-( powyżej i już masakrycznie przeskakujący napęd :-(