dpd....a wystarczyło dopompować opnki :-)

Wtorek, 25 października 2011 | dodano:25.10.2011
:-) i nagle siły wróciły :-)
Rano: temp. niby +3 stopnie, ale odczuwalna przy zjeździe Reja na pewno poniżej zera. Rano jak jechałem, słońce wisiało nisko nad horyzontem i wyglądało jak rozgrzany do czerwoności palnik kuchenki :-) Jak wracałem, było jeszcze niżej- tylko że z drugiej strony, i wyglądało dokładnie tak jak rano :-).
Rano rower nawet z górki nie chciałe jechać, więc stwierdziłem, że chyba trzeba jednak w końcu napompować kółka :-)

Po pracy, przed wyjazdem dopompowałem kółka, i nagle .... jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki siły wróciły :-) Jechało się dużo lepiej niż ostatnimi czasy. Co to znaczy napompować kółka :-D

Może nie opisałem zbyt precyzyjnie, ale dziś wyglądało inaczej niż zwykle (niestety nie zrobiłem zdjęcia, żeby zobrazować) i tak samo inaczej wyglądało po południu. I o to mi generalnie chodziło :-)
- 20:02 wtorek, 25 października 2011 | linkuj
W sumie to chyba dobra wiadomość, że słońce się nie różni wieczorem od tego z rana? ;-)