dpd+o obrotach mokrych Rejów+ 5 kkm

Środa, 20 lipca 2011 | dodano:20.07.2011
Dziś rumak już cały i zdrów dogalopował w obie strony, na szczęście :-) No, chyba że pójdę jutro rano do stajni i okaże się że znowu okulał przez noc- oby nie.
Dziś rano prawie suchym kopytem do pracy, standardową trasą- nic godnego zaznaczenia, poza tym że pod okrągłymi kopytami mego rumaka poległ dziś rano pięciotysięczny kilometr tegoż roku Pańskiego.
W ciągu dnia na przemian lało i padało, ale wyrocznia ICM przepowiedziała, że przed końcem pracy przestanie i przepowiednia się spełniła.
Korzystając z łaskawości pogody oraz łaskawości rumaka który dziś nie kulał, postanowiłem zakosztować lektury "O obrotach mokrych Rejów".
Poza pewnymi disturbatorami zapuszkowanymi w stalowych śmierdzących i dymiących rumakach, lektura wielce owocną była.
Po zakończeniu, pogalopowaliśmy szczęśliwi i ubłoceni przez Hale Owczarne do naszego pałacu. Rumak odpoczywa w stajni ... a ja piszę te brednie ;-)

Za powinszowania dziękuję :-) A trunku ani złotego, ani bursztynowego, ani czerwonego ani bezbarwnego nawet nie popijałem :-) pisząc te brednie. Tak mnie jakoś naszło.
- 18:32 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj
Ach i hańbą żem się pokrył i zapomniałbym na Twe ręce, Panie, złożyć powinszowanie z okazyji piątego tysiąca na rumaku przebytego. Lecz daję Ci parol, żem umyślnie tego nie uczynił.
sirmicho
- 06:05 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj
I popijasz zapewne złoty trunek, panie :-)