dpd+rozprostować kości

Piątek, 17 czerwca 2011 | dodano:17.06.2011
NO TAK :-(
Pękł mi dziś but rowerowy. Pękła podeszwa na całej szerokości, na łączeniu płytki w której mocowany jest blok z resztą podeszwy. A niedawno oglądałem buty w Lidlu i stwierdziłem, że nie będę kupował bo przecież moje są OK. No nic, zobaczymy: będę na razie jeździł i zobaczę jak szybko rozwali się do końca :-( Fajnie, że rozwalił się dokładnie jak minęła gwarancja: 2 lata i miesiąc od zakupu.

Rano: jechałem do pracy w deszczu, ale jechało sie bardzo przyjemnie, bo deszcz nie był mocny i fajnie orzeźwiał. Korki dziś rano były masakryczne- chyba z powodu deszczu.

Powrót: miałem dziś lenia i chciałem z pracy pojechać prosto do domu, ale ułamek sekundy przed skrętem jednak zapadła szybka decyzja/impuls (chyba pod wpływem tej pięknej pogody jak się zrobiła po południu), skręciłem w drugą i pojechałem na Reja.
Na Reja skręciłem sobie 7 rundek pod łagodną i nad morzem wróciłem do domu.
Jechało się bardzo dobrze, ale mocy nie było więc jechałem tempem spacerowym.
Nad morzem, jak wracałem był straszny ścisk. Momentami było naprawdę niebezpiecznie.

Kupowałem w MKbike. Na stronie mają butów 2 miliony, ale w sklepie bida. Z tego, co wiem można w sklepie poprosić, żeby sprowadzili jakiś model i jak nie będzie pasował to po prostu nie kupować. Ekipa w sklepie jest baaardzo współpracująca.
ananiasz
- 07:05 sobota, 18 czerwca 2011 | linkuj
No cóż, ja spróbuję jeszcze na tych jeździć, ale pewnie wkrótce stanie się dokładnie to co u Ciebie, to znaczy zacznie odpadać podeszwa- wszystko na to wskazuje.
A gdzie polecisz kupić? Bo na znanym serwisie aukcyjnym butów nie kupię, bo muszę przymierzyć przed kupnem.
- 21:01 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj
Niezły traf z tymi butami, mi się rozsypały przedwczoraj (zaczęła odpadać podeszwa) i musiałem w trybie pilnym nabyć nowe :). Niestety nie miałem czasu na wydziwianie i te, które kupiłem nie do końca mnie radują...