dpd (zabawa w chowanego)

Czwartek, 19 maja 2011 | dodano:19.05.2011
Pr. maks.:54.93Temperatura: HRmax:(%)HRavg143( 77%)
Kalorie: 1292kcalPodjazdy:mRower:Pracuś Doskonały
Tytułowa zabawa w chowanego z ogniem w nogach. Rano był taki !!OGIEŃ!!, że wykręciłem do pracy rekordową średnią (w jedną stronę oczywiście) 29,05 km/h. Sam się zdziwiłem, że aż tyle.
Za to w drodze powrotnej ognia brak, w którymś momencie nawet wydawało mi się że go znalazłem .... na chwilę ..... ale zaraz się schował i już go nie znalazłem :-( Średnia przez to padła na pysk :-( Mam nadzieję, że to nie jest preludium do spadku formy :-(
Po pracy pojechałem na Reja i skręciłem sobie lajtowo 4 rundki pod łagodną.
Dziś straszny upał, lało się ze mnie jak z wiadra :-) Nad morzem z kolei ogromny tłok i ścisk. Ciekawostka, że rano nad morzem było tak samo ciepło jak gdzie indziej a od południa nad morzem zrobiło się dużo zimniej niż w głębi lądu. Dzięki temu nad morzem jechało się naprawdę przyjemnie- pomijając oczywiście ten ścisk.