na spotkanie z Adamem (po części do roweru)

Sobota, 16 kwietnia 2011 | dodano:16.04.2011
Pr. maks.:37.08Temperatura:14.0 HRmax:(%)HRavg144( 78%)
Kalorie: 572kcalPodjazdy:mRower:Pracuś Doskonały
Adam miał na zbyciu części do mojego roweru. Umówiliśmy się, że podjadę odebrać je. Pierwotnie chciałem jechać blachosmrodem, ale pogoda taka piękna, że żal było nie pojechać rowerem.
Pełen zestaw letni ciuchów i w drogę. Jechało się świetnie.
Części odebrałem, chwilkę pogadaliśmy i powrót do domu.
Jechałem z pulsometrem:
HZ: 04:25 10%
FZ: 13:49 30%
PZ: 25:51 57%
Jechało się cudownie. Pozdrower Adam.

Jak wracałem, to samochody jeszcze stały w korku żeby dojechać. Masakra. Jedyny słuszny środek komunikacji, żeby dojechać na taką imprezę to ...... rower oczywiście :-) Dzięki :-)
- 13:00 sobota, 16 kwietnia 2011 | linkuj
Pogoda naprawdę zachęca do jazdy rowerem. O tym właśnie myślałem stojąc w korkach, bo wielu widzów się zjechało oglądać inscenizację przy Twierdzy Wisłoujście. Co widać na fotkach. Pozdrawiam i gratuluję 2k km w 2011!