dpd-darmowe nawilżanie twarzy

Piątek, 18 marca 2011 | dodano:18.03.2011
Oj miałem dziś w obie strony darmowy zabieg nawilżania twarzy: w obie strony padał deszcz- nieduży, drobny kapuśniaczek.
Rano: +1 stopień, jak wychodziłem to już padało i całą drogę w drobniutkim deszczyku. Wiatr za to już dużo mniejszy, więc jechało się bardzo dobrze. Planowałem rano troszkę pokręcić przed pracą, ale moje lenistwo zatrzymało mnie w łóżku :-( Do pracy więc najkrótszą drogą.
Po pracy: jak wychodziłem, to znowu padał drobny deszczyk, co nie przeszkodziło mi pojechać do Parku Północnego i pokręcić się po nim w kółko. Nad morzem pustki: mało spacerowiczów, zero rolkarzy, mało biegaczy i mało bikerów. Jechało mi się bardzo dobrze i nawet średnia była niezła, niestety jak wyjeżdżałem z Sopotu to poczułem niemoc w nogach i do domu już wlokłem się bardzo powoli :-(
Średnia padła na pysk :-(
Warunki do jazdy były dziś idealne, nie za zimno, nie za ciepło, pusto na drogach- jedyny mankament to błoto, ale cóż nie można mieć wszystkiego.