dpd-darmowe SPA i gratisy :-)

Poniedziałek, 7 lutego 2011 | dodano:07.02.2011
Darmowe SPA miałem rano, jak jechałem do pracy: całą drogę prosto w twarz siąpił niewielki deszczyk. Jak napisała jedna z naszych biekstat'owych Dam: to lepsze niż najlepsze zabiegi nawilżania twarzy, i do tego za darmo ;-)
Gratisy odebrałem już sobie sam: w drodze powrotnej z pracy wybrałem się na przejażdżkę do Parku Północnego + jedna dodatkowa runda po parku.
Uwielbiam taką zimę :-) przez weekend stopił się prawie cały lód i śnieg na drogach rowerowych a jeszcze w piątek było go naprawdę dużo. Dziś całą trasę jechałem drogami rowerowymi. Do tego jest naprawdę ciepło- jakby już wiosna zawitała. Szkoda że do wiosny jeszcze tak daleko. Do tego jeszcze wiatr pięknie wszystko osusza- jest naprawdę rewelacyjnie na rower. Trzeba będzie się wybrać na Reja i zrobić rekonesans warunków do jazdy.
I jeszcze ciekawostka: dziś rano prawie mnie zamurowało- jadąc rano do pracy nie spotkałem ani jednego bikera!!!! To się jeszcze nigdy nie zdarzyło, nawet przy trzaskających mrozach, ulewnych deszczach i mega dużych opadach śniegu!!!
Już się przestraszyłem, że wszystkich bikerów porwali kosmici i zostałem jedynym :-) .... na szczęście jak wracałem, to spotkałem ich z nawiązką :-)