dpd-kocham wiatr .......... czasami ;-)

Piątek, 4 lutego 2011 | dodano:04.02.2011
Rano: ok. +2 stopnie, przez noc wiał wiatr i rano zresztą też. Jakież było moje zdziwienie ...... i zadowolenie, kiedy wyjechałem rano a tam po wczorajszym straszliwym błocie nie zostało śladu :-) Wiatr wszystko pięknie osuszył- szczególnie nad morzem: wczoraj mega błoto z piaskiem a dzisiaj suchutki piaseczek jak na plaży prawie.
Jechało się też doskonale, bo akurat wspaniale poganiał mnie w plecy. Na tyle dobrze, że rano średnia do pracy wyszła ponad 26 km/h.
Niestety jak już przyjechałem do pracy, to zaczął padać deszcz i padał z małymi przerwami cały dzień. Powrót więc znowu w błocie :-( i niestety jak rano wiatr pchał w plecy tak w drodze powrotnej wiał prosto w twarz. Ciężko się jechało momentami, ale postanowiłem pocisnąć ile dam rady na maksa przed weekendowym wypoczynkiem. Średnia mocno spadła, ale i tak jestem zadowolony.
Wczoraj wieczorem, jak zgarniałem trochę piach z napędu to zauważyłem że w mojej tylnej przerzutce po ok. 12 tys. km całkowicie znikły zęby :-) Jakiś czas temu jak czyściłem przerzutkę to zęby były jak kiełki szczeniaczka a teraz ich po prostu nie ma :-) Zostały tylko lekko pofalowane kółka :-) Ale co tam, przerzutka działa, biegi zmienia, więc kto by się tam tym przejmował :-)