dpd-jest dobrze

Środa, 19 stycznia 2011 | dodano:19.01.2011
Jest dobrze: lód na Hallera już prawie się stopił. Całą Hallera jechałem dziś w obie strony drogą rowerową. Jedynie nad morzem droga rowerowa w dużej części wciąż w lodzie ale wyziera już asfalcik spod lodu w sporej części. Jednak jazda drogą rowerową nad morzem to wciąż zbyt duże ryzyko bez opon z kolcami, jadę więc chodnikiem, który jest bardzo solidnie zasypany piaskiem. Tempo lajtowe, żadnych spektakularnych wydarzeń. Trasa w końcu pełna, bez żadnych skrótów.

No jeżeli to Ty mnie wyprzedzałeś przed parkiem w Jelitkowie to tak, jak najbardziej. Lampka rzeczywiście jest j...bitna ale od czasu jak potrącił mnie samochód jestem troszkę przeczulony na punkcie bycia dobrze widocznym, stąd takie j...bitne światła z tyłu i z przodu. Dominik opowiadał mi troszkę o tym jak wymiatasz na bike'u :-) Pozdrower. Może kiedyś jakiś wspólny wypadzik?
- 21:42 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj
Witam, wygląda na to, że rano nad morzem razem jechaliśmy od Brzeźna do mniej-więcej Sopotu. O ile to Ty miałeś taką lampkę z tyłu od której musiałem mrużyć oczy :)