dpd(mróz, mróz, ale lodu coraz mniej)

Środa, 1 grudnia 2010 | dodano:01.12.2010
Pr. maks.:39.24Temperatura:-12.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Rano: na termometrze -12, ale pogodnie, śnieg nie padał, jechało się b.dobrze.
Wczoraj wydawało mi się że lodu na drogach rowerowych coraz mniej, ale stukałem się w głowę.... przecież jak, nie roztapia się przecież bo cały czas jest minus.
A jednak miałem rację.....jest go coraz mniej za każdym razem. Sądzę że wykrusza się pod kołami bikerów i wiatr go potem wywiewa. Jedzie się coraz pewniej i coraz mniej niebezpiecznych lodowych tafli. Problemem są tylko strasznie marznące ręce :-(
Powrót: nad samym morzem straszny mordewind, temperatura taka sama jak rano, znowu marznące ręce. Mimo to jechało się bardzo dobrze a i średnia się poprawiła dzięki zmniejszającej się ilości lodu.
Ciekaw jestem co będzie jutro, bo od 9 rano ma sypać do końca dnia śnieg- ciekawe co to będzie ;-)
A moja Sigma 1106 okazuje się być szmelcem. Zamarza przy -12 :-(. Moja stara Vetta przy -16 nie robiła żadnych numerów a Sigma już przy -12. Coś świruje w zmierzonych dystansach, wyświetla odczyty z taką flegmą że nie da się odczytać aktualnej prędkości, nie mówiąc o zmianie trybów w czasie jazdy- o tej funkcjonalności praktycznie można zapomnieć. Słabo to o niej świadczy :-(

Adam, o sublimacji też myślałem, w końcu wiatr wieje, ale jakoś tak dziwne mi się to wydawało, ale zapewne również ma to wpływ- choć nigdy wcześniej tak dokładnie tego nie obserwowałem.
- 22:20 środa, 1 grudnia 2010 | linkuj
Eee, no poza kruszeniem się lodu jest też takie zjawisko co się nazywa sublimacja ;-)
adas172002
- 18:54 środa, 1 grudnia 2010 | linkuj
Co do lodu na ścieżce to ja to nawet zauważyłem dziś. Wydaje mi się, że rano było więcej placków lodu niż jak wracałem.