dpd (mokro,mokro,mokro)

Wtorek, 28 września 2010 | dodano:28.09.2010
Rano: w miarę ciepło, niecałe 13 stopni, ale za to lał deszcz- nieprzerwanie i solidnie. Deszcz to nie problem, w miarę ciepło było, więc jechałem w całkowicie letnim stroju i było OK.
W ciągu dnia lało bardzo intensywnie: na tyle, że pękł zbiornik retencyjny w Matemblewie i zalało Słowackiego- pozamykali ulice.
Powrót: Jak wyszedłem z budynku w letnim stroju, to okazało się że jest znacznie zimniej niż rano przez wiatr- ubrałem więc szybko ortalionik.
Obawiałem się że ciężko będzie przejechać przez skrzyżowanie Słowackiego/Grunwaldzka bo będzie zalane, ale okazało się przejazd był bezproblemowy. Padało już dużo mniej niż rano (zaledwie drobny kapuśniaczek) a i korki nie były tak straszne jak wczoraj (pomimo zamknięcia Słowackiego). Powrót bez problemów.

Ochraniacze na buty :-) Przelewa się tylko górą ochraniaczy i przesiąka po skarpetach, ale to powoduje że buty są zaledwie wilgotne ;-) W ubiegłym roku jak nie miałem jeszcze ochraniaczy, to w taką pogodę przyjeżdżałem i wylewałem wodę z butów, a potem buty nie chciały schnąć przez cały dzień.
- 19:31 wtorek, 28 września 2010 | linkuj
Marcin, a jak sobie radzisz z moknięciem butów?