dpd (rowerowe piątki)

Piątek, 24 września 2010 | dodano:24.09.2010
Rano: w miarę ciepło, prawie 9 stopni, więc tylko cienki ortalionik na grzbiet i było OK. Ekipy rowerowych piątków stały tam gdzie zawsze, ale przy Operze nie dostałem nic a przy Galerii Bałtyckiej dawali kwiatki :-) Miły gest, ale raczej kobietom powinni dawać a nie facetom.
Powrót: upał jak w lecie. Dziś zadziwiająco nie było prawie korków na drogach- dziwne. Za to rowerzystów mnóstwo- aż miło popatrzeć.
Zamulania ciąg dalszy- coś chyba zima idzie i mój organizm zaczyna być ospały bo jakoś siły do jazdy nie mam i jakoś męczę się bardziej. Zobaczymy po weekendzie- jak napompuję w końcu koła. Pozdrower dla wszystkich którzy jadą jutro w Żuławy Wkoło- będę trzymał kciuki za pogodę, formę i sprzęt. Ja niestety nie mogę pojechać.

Sam sobie się dziwię takiej średniej..2 tygodnie niemal bez jazdy(tylko na 2 ostatnie dni,tak by trochę rozgrzać nogi) Średnia,mógłbym powiedzieć,że mogłabyć wyższa..ale,jak na 1 raz ,jestem z siebie zadowolony :) Co do KK 215 w przyszłym roku,to ja jestem za! Może uda się wyciągnąć jeszcze ludzi na Ostrych z 3miasta..miałem przyjemność z nimi jechać przez ostatni odcinek. Impreza była naprawdę udana.
Pozdrower, Kuba
JakeShake
- 17:45 niedziela, 26 września 2010 | linkuj
No właśnie, mi zamulanie też daje się we znaki... dlatego obawiam się trochę jutra. Zobaczymy co wyjdzie.

Dzięki za kciuki. Postaram się dojechać do mety:)