dpd+spotkanie+zgubiono,znaleziono+dentysta+w końcu 4 kkm

Środa, 18 sierpnia 2010 | dodano:18.08.2010
Rano w drodze do pracy miła niespodzianka: zatrzymuję się przy Operze i czekam na zielone, a tu nagle z tyłu ktoś mówi: "Cześć". Odwracam się a tutaj przedstawia mi się Kuguar :-) Miło było poznać :-) Z krótkiej rozmowy wynikało, że czasem się mijamy w przeciwnych kierunkach rano jadąc do pracy. Ja oczywiście jak zwykle nikogo nie zauważam, tylko inni mnie- to pewnie zasługa moich charakterystycznych czerwonych ciuchów. Czasem jednak warto się w jakiś sposób wyróżniać :-)
Po dojechaniu do pracy czekała mnie z kolei przykra niespodzianka: wyjmuję moje zapięcie z torby pod ramą, a tam brak klucza :-( przy zamku. No to pięknie- zgubiłem i teraz jak mam zapiąć rower? Chwila konsternacji co teraz, ja patrzę a klucz leży sobie od wczoraj przy stojaku w miejscu gdzie wczoraj stał mój rower :-) Jakże się ucieszyłem- prawie jak dziecko :-) "Zgubiono, znaleziono" pożyczyłem sobie od Adas172002 :-) Po pracy jeszcze wizyta u dentysty i powrót do domu.
Ach no i jeszcze dziś w końcu stuknęło wymęczone 4 kkm.