Brusy-Leśno(kamienne kręgi)

Piątek, 30 lipca 2010 | dodano:01.08.2010
Wieczorem dojechałem do rodzinki do Brus. Ponieważ było jeszcze wcześnie, postanowiłem zrobić krótką wycieczkę do kamiennych kręgów w Leśnie.
Jak będzie czas to wrzucę jakieś zdjęcia. Z kamiennych kręgów pojechałem trochę przez las, zrobiłem jakieś zdjęcia pięknego zachodu słońca i wróciłem do Brus. Wycieczka bardzo krótka, ale w trakcie powrotu kiedy kręciłem po polach i lasach mogłem rozkoszować sie przepięknymi zapachami: zboża, trawy, wilgotna ziemia, jakieś kwitnące rośliny- po prostu rozkosze dla nosa a i widoki zachodzącego słońca przepiękne.

Ale te w Leśnie to raczej takie skromniutkie: sporo kurchanów, parę grobów skrzynkowych kamiennych, jeden rzymski szkieletowy i .... mnóstwo gzów :-( które cięły niemiłosiernie. Ale jak się jest w okolicy to trzeba odwiedzić. Trzeba przyznać że zadbane: tablice informacyjne, strzałki z kierunkiem zwiedzania itd, itp. Jest OK.
- 21:30 poniedziałek, 2 sierpnia 2010 | linkuj
fajne okolice, w ubiegłym roku odwiedziliśmy kręgi kamienne w innym miejscu - w Odrach - trochę bardziej na wschód od Brusów