dpd(spokojnie,lajtowo-kolano musi odpoczywać po Kaszebe)

Poniedziałek, 31 maja 2010 | dodano:31.05.2010
Dziś najkrótszą do pracy i powrót. Tempo totalnie lajtowe, bo kolano daje o sobie znać po Kaszebe, więc żeby odpoczywało nie można go przeciążać. Mięśnie natomiast w pełni sił- dziś mógłbym znowu jechać całą Kaszebe :-)
Pogoda pod psem, właściwiee cały dzień pada ale mi fuksiarsko udało się w obie strony nie zmoknąć. W drodze powrotnej założyłem jedynie ochraniacze na buty bo duże kałuże były a nie lubię jeździć w mokrych butach.

Do Luszi: :-) Niestety tylko tyle km :-( i to w obie strony, choć wolałbym żeby było ich więcej. Dlatego lubię trochę albo przed albo po pracy pokręcić tu i tam- dlatego często jest więcej :-)
- 18:26 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj
Po wcześniejszych wpisach myślałem, że masz dalej do pracy. ;)
Luszi
- 10:45 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj
Jak go wczoraj wrzuciłem, to nie pojawił się w wycieczkach tylko wskoczył "do weryfikacji" przez moderatora. Ale wczoraj wieczorkiem już był.
- 18:49 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj
o przepraszam, bikestats coś nie pokazywał Twojego opisu kaszebe
adas172002
- 18:26 poniedziałek, 31 maja 2010 | linkuj
A napiszesz coś o Kaszebe runda?