dpd+sprawunki(wiatr!!!!)

Wtorek, 25 maja 2010 | dodano:25.05.2010
Wiatr dzisiaj, że z roweru prawie zwiewa :-)
Rano najkrótszą do pracy. W sumie to rano przez ten wiatr to zimno było.
Powrót z załatwianiem sprawunków: do hurt.com.pl po tylnią lampę do roweru- mega mocną i akumulatorki do niej, potem serwis rowerowy na wysepce we Wrzeszczu (facet w serwisie się śmiał że ten mój rower to taki trochę wynalazek ... ?). Co tam, jeździ i to całkiem nieźle :-) Niestety zakupów na wysepce nie dokonałem bo nie mieli ani kurtek przeciwdeszczowych (obcisłych biodrówek-mieli tylko takie wielke żółte płachty) ani przeciwdeszczowych ochraniaczy na buty :-( Trudno w razie czego na Kaszebe będę mókł- mam nadzieję że nie :-). Pozdrower dla wszystkich.

Dzięki wielkie za propo. Wezmę w razie co zimowe ochraniacze, neoprenowe. Lepiej żeby mi się noga zdeko spociła niż żeby mi chlupało w butach- w razie co, bo chlupania nie lubię- ale mam nadzieję że nie będą potrzebne. Bardziej mi zależało na jakiejś nieprzemakalnej kurtce, bo cienki ortalionik to w razie co mam. Jeszcze raz wielkie dzięki za propo :-) Poza tym czekam cały czas żeby na ICM pojawiła się sobota- już jest noc z piątku na sobotę i wygląda że nie będzie źle- na razie. Pozdrower.
- 20:17 wtorek, 25 maja 2010 | linkuj
Marcin ocharaniacze na buty moge ci pozyczyc tylko kwestia czy dobry nr :) ja mam 45, odezwij sie jak cos na skype