dpd(Reja-lajtowo)

Czwartek, 20 maja 2010 | dodano:20.05.2010
Rano: ciepło, wiatr słaby, ale mgliście na tyle, że musiałem co chwile ścierać rosę z okularów :-) Najkrótszą drogą do pracy- jechało się jedwabiście.
Dziś znowu w ciągu dnia wyszło słoneczko :-) cóż żal byłoby nie skręcić paru kilosków. Z braku lepszego pomysłu pojechałem na Reja- tam zrobiłem lajtowe 4 podjazdy pod ostrą i wróciłem najkrótszą drogą do domu.
Żadnych spektakularnych wydarzeń, tyle że dziś już na Reja nie było takich tłumów jak wczoraj. Było paru rowersów, paru kolarzy, ale ogólnie luźniutko.
Pozdrower dla wszystkich, a szczególnie życzenia otuchy, siły i hartu ducha dla tych którzy czekają na przejście fali powodziowej albo się na nią przygotowują.

Masz za dobrze :) Ja mam "pod nosem" szczyt Wieżyca - ale nie zawsze mam czas aby tam potrenować.
Pozdrawiam !
emonika
- 21:32 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj
Nie da się ukryć że jest to wspaniałe miejsce na treningi. Rzeczywiście sporo tam zawsze trenujących kolarzy i zwykłych amatorów. Piękne jest to że jest w miarę ładny asfalcik w środku lasu, z jednej strony w środku miasta a z drugiej z dala od smrodu. Ptaszki śpiewają, drzewa szumią a my możemy sobie wybrać czy pod ostrą górkę czy pod łagodną górkę- do wyboru, do koloru :-) Ja mam ten luksus, że jak wychodzę z pracy to kwadransik i jestem na Reja.
- 18:33 wtorek, 1 czerwca 2010 | linkuj
Znam Reja. Ale nie tak dobrze jak Ty i cała reszta co tam trenuje. Chciałabym tam wrócić jeszcze z kilka razy w tym sezonie - niezły trening :)