dpd(mam doła)

Poniedziałek, 29 marca 2010 | dodano:29.03.2010
Mam totalnego doła .... psychicznego. Nawet nie chciało mi się dzisiaj na rowerze jeździć. Najkrótszą drogą w obie strony, zachaczając tylko o aptekę po leki dla żony.
Ten świat nieuchronnie zmierza ku przepaści :-( Ciągle zewsząd atakują nas wieści o morderstwach, katastrofach, zamachach, wszelkiej maści zwyrodnialcach robiących tak straszne rzeczy że normalnemu człowiekowi włos się na głowie jeży. Co się dzieje z tym naszym światem, z tymi ludźmi. Właściwie to należy się zastanowić, czy nie robimy krzywdy naszym dzieciom wydając je na świat .... taki świat. Ludzie powinni stanowczo wyginąć :-( i tak będzie bo przez wzajemną agresję się kiedyś pozabijamy. No cóż może jutro przyniesie mi choć trochę optymizmu. Na to liczę.

ale do tego jestem przemęczony psychicznie pracą, niewyspany i jakoś ciężko mi optymistycznie patrzeć na świat
- 21:43 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj
To że ludzkość zmierza do samozagłady wiadomo od razu ale żeby tam od razu mieć doła ? :) Ja jakoś ostatnio optymistycznie podchodzę do wszystkiego. Głowa do góry i przed siebie !