dpd+Reja*4

Piątek, 26 marca 2010 | dodano:26.03.2010
Dziś i rano i po południu mega ciepło- pogoda już w 100% na krótki rękawek.
Rano trasa najkrótsza.
Powrót: pojechałem na Reja, żeby skręcić 4 rundki. Reja powoli zapełnia się rowersami i biegaczami. Nadal jest tam śnieg na poboczach i błoto na asfalcie.
Z Reja najkrótszą drogą do domu, ale już nie nad morzem, bo tam już zbyt duży tłok i zrobiło się znowu niebezpiecznie. Bez spektakularnych wydarzeń.

No cóż to taki mały kompromis :-( W weekendy raczej nie jeżdżę i kiszę się w chałupie z rodzinką ale za to w tygodniu staram się skręcić coś przed czy po pracy. Chociaż i tak mam obowiązki, muszę ze 2 razy w tygodniu odebrać dzieciaki z zajęć dodatkowych ale wtedy i tak staram się strzelić traskę dookoła, tylko jadę wtedy prosto po dzieciaki na rowerze i wracamy razem na piechotę. Jakoś trzeba sobie radzić, jak się ma rodzinę.
- 20:18 piątek, 26 marca 2010 | linkuj
zazdroszczę ci tego czasu na dodatkowe pętle na powrocie :) ja zawsze do domu gnam jak najszybciej bo tam już moje kobietki na mnie czekają i jak mam spóźnienie to mówią że nie daje rady ;)