dpd(zderzenie tramwajów)

Piątek, 19 marca 2010 | dodano:19.03.2010
Rano: ciepełko +5 stopni, pochmurno, bezdeszczowo- więc traska pełna okrężna plus dodatkowa rundka w Parku Północnym w Sopocie. Jak miło pozbywać się kolejnych ocieplających części garderoby.
Powrót: jeszcze cieplej, więc znowu pełna okrężna trasa plus 3 dodatkowe rundki w Parku Północnym w Sopocie. Widać jak ludzie są spragnieni spacerów, jazdy na rowerze, rolkach, itp. Dziś totalny wysyp bikerów, rolkarzy, spacerowiczów- nawet całe rodzinki na rowerach. Aż miło popatrzeć. Ja dziś niestety: kryzys mocy ciąg dalszy- mało pary w nogach.
Jak wracałem do domu natknąłem się na wypadek: zderzenie 2 tramwajów we Wrzeszczu, na rogu Hallera i Klinicznej. Załączam 3 zdjątka które zrobiłem:

Wygląda na to, że tramwaj jadący Hallera w stronę Opery wyskoczył z szyn na rozjeździe, uderzył w 15-kę jadącą od strony Opery i wybił ją z torów. 15-ka przeleciała przez chodnik przy przejściu dla pieszych i walnęła w barierki przy przystanku. Było groźnie, ale na szczęście wygląda na to że nikt nie stał przed przejściem, bo inaczej byłaby tragedia.