dpd(terenowo-luksusowo ;-)

Czwartek, 21 stycznia 2010 | dodano:21.01.2010
Pr. maks.:37.70Temperatura:-8.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Rano jazda luksusowa (w porównaniu z poniedziałkiem): solidnie ubity śnieg, ten mielący się zgarnięty. Dało się nawet jechać ścieżkami rowerowymi.
Trasa okrężna taka pośrednia: nie pełna, nie najkrótsza- taka sobie.
Jazda wprawdzie jak po kocich łbach- takie muldy na tym ubitym śniegu, ale da się śmigać po tym. Jednak zaliczam w większości jako teren, bo i tak w terenie jeździ się łatwiej. Temperatura nawet całkiem przyjazna do jazdy: -8 stopni.
Powrót już trochę gorzej, bo najkrótszą drogę przez centrum Wrzeszcza a tam niestety znowu nieszczęsny pomielony śnieg. Oczywiście w centrum Wrzeszcza cały śnieg z chodnika jest zgarnięty na ścieżkę rowerową, a tam gdzie nie jest, to ścieżka i tak nieodśnieżona. Sopot znowu górą- tam ścieżki perfekcyjnie odśnieżone. Najlepiej jedzie się Hallera nad morze i potem wzdłuż morza aż do końca Sopotu. Napęd mojego roweru się dopasowuje po remoncie, więc po powrocie musiałem podregulować tylną przerzutkę.