dpd (minus 16 stopni)

Poniedziałek, 21 grudnia 2009 | dodano:21.12.2009
Km:14.80Km teren:13.00 Czas:km/h:
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Hipek Skrzypek
Rano: termometr pokazywał minus 16 stopni (to mój nowy rekord zimna na rowerze).
Najkrótszą drogą do pracy- jazda po ubitym śniegu a do tego coraz bardziej ślisko, więc zaliczam jako jazda w terenie (w większości- bo były znikome odcinki gdzie było odśnieżone).
Powrót: termometr po powrocie pokazywał minus 12 stopni- znowu najkrótsza droga.

Żeby tradycji stało się zadość w obie strony musiałem się zatrzymywać i ogrzewać ręce.

Już się z tym pogodziłem, że te które mam są do kitu, ale na razie nie mam kasy na nowe więc muszę się jeszcze pomęczyć. Teraz muszę pomyśleć o rowerze, bo już wydał ostatnie tchnienie i teraz zajeżdżam rower mojej żony. Na razie przesiadłem się dziś na zwykłe cywilne rękawiczki skórzane z drugą parą w środku i było znacznie lepiej.
- 19:13 wtorek, 22 grudnia 2009 | linkuj
Marchos ja dalej twierdze ze te moje rekawiczki sa ok zaczolem nawet specjalnie na to zwracac uwage i mimo tego ze nie sa jakies mega na zime jest mi w nich cieplo nawet dzisiaj przy zjezdzie z jaskowki przy -17 bylo ok