dom-praca-dom(okrężna*1)

Piątek, 11 grudnia 2009 | dodano:11.12.2009
Rano: leń-więc najkrótszą trasą do pracy.
W ciągu dnia padał śnieg z deszczem, ale zaraz się topił.
Powrót: najdłuższa trasa okrężna plus kilka dodatkowych rundek po parku północnym.

no moja cora ma dopiero 4 lata wiec jeszcze mi szkola odpada (niedlugo)
- 20:30 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Z czasu dla rodzinki urywam max 1 godzinkę po południu, poza tym dzieciaki mają dodatkowe zajęcia po szkole, więc często akurat wpadam do domu, przebieram się i gonię odebrać dzieciaki z zajęć- logistycznie całkiem się to sprawdza.
- 20:02 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Ja po pracy zazwyczaj wlasnie mam czas dla rodzinki w weekend tez dlatego jak juz na rower to z rana jak jeszcze familia w wyrku sie kokosi :) Jutro mam zamiar wkoncu przetestowac kamere na kask ciekawe co z tego wyjdzie :)
- 18:55 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
Po całym dniu siedzenia przy kompie, to sposób na odreagowanie stresu i doładowanie akumulatorów, żeby po powrocie do domu nie klapnąć na fotel w kapciach z gazetą i nie zasnąć. A o plecaku zapomnij, ja też codziennie poginam z całkiem sporym plecakiem ale jak nie będziesz o tym myślał to i nie będzie Ci przeszkadzało. A poginam po pracy i jak mogę przed pracą, bo weekend jest dla rodziny. Życzę dobrej pogody jutro i dużo sił w nogach :-) Pozdrower
- 18:46 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj
podziwiam cie że chce ci się po robocie jeszcze doginać ! mnie zawsze zniechęca ciężki plecak z lapkiem i innymi rzeczami, za to jutro rano śmigam lasami do Orłowa i spowrotem :D mam nadzieje że pogoda rano dopisze