dom-praca-dom(kapuśniaczek,trasa okrężna)

Środa, 25 listopada 2009 | dodano:25.11.2009
Ścieżki rowerowe z kostki w Sopocie są czasem OK. Wszyscy na nie narzekają a przecież jak pada deszcz to na ścieżkach asfaltowych stoi woda a na ścieżkach z kostki w Sopocie czy odpływa czy wsiąka przez szpary nie wiem, ale jest jej znacznie mniej albo wogóle.
Rano: ciepło (ok. 8 stopni) ale całą trasę padał drobny kapuśniaczek, który był na tyle skuteczny że przemoczył mnie dość solidnie. Pomimo to trasa okrężna-pełna.
Powrót: ciemno, ciepło, bezdeszczowo, wiatr symboliczny- super pogoda na rower.
Również pełna trasa okrężna.

No pewnie tak :-) Ja startowałem z Gdańska 6:30 a kończyłem ok. 7:30 w Oliwie. Jak kończyłem to właśnie przestawał padać deszcz i chwilę potem rzeczywiście świeciło już słońce.
- 20:13 środa, 25 listopada 2009 | linkuj
hmmm ja rano albo spalem podczas jazdy albo mialem farta bo prawde mowiac jak jechalem to slonce mi swiecilo :) ale moze jechales predzej bo ja kolo 8 z moreny startowalem dopiero