dpd (na mokro)

Czwartek, 17 maja 2018 | dodano:18.05.2018Kategoria do pracy
Prognozy zapowiadały na dziś deszcz konwekcyjny, jednak przed wyjściem u mnie niebo tylko zachmurzone i nie padało.
Decyzja więc mogła  być tylko jedna- nie rezygnuję z roweru.
Temp. ok. 15 stopni, początkowo było mi chłodno ale szybko się rozgrzałem. Prawie na sucho (trochę pokapało) dojechałem prawie do Owczarni, ale niestety później już równo i w miarę rzęsiście padało do samego końca.
Do pracy przyjechałem przemoczony i z mokrymi butami- na szczęście plecak schowałem w pokrowiec jeszcze w domu, więc plecak w miarę suchy. Mimo to jechało mi się dobrze, choć nie przepadam za jeżdżeniem z mokrymi butami.

Teraz z perspektywy bardzo się cieszę, że nie zrezygnowałem z roweru, bo po południu było naprawdę bardzo przyjemnie.

Powrót: temperatura bardzo przyjemna ok. 19 i do tego przyjemny chłodny wiatr- naprawdę dobrze się wracało, pomimo że ciuchy i buty nie doschły w ciągu dnia.

Dziś w obie strony trasa praktycznie najkrótsza możliwa- jakoś nie chciało mi się więcej.