dpd- Wszystkiego Najlepszego

Wtorek, 2 stycznia 2018 | dodano:02.01.2018Kategoria do pracy
Korzystając z okazji, że to pierwszy wpis w tym roku, składam wszystkim najserdeczniejsze życzenia na nowy rok: przede wszystkim zdrowia, siły i samozaparcia do realizacji planów (nie tylko rowerowych), czerpania przyjemności z jazdy rowerem i wszelkiej pomyślności.

A teraz parę słów o dzisiejszym przejeździe: rowerem do pracy po świątecznej przerwie (trochę jeszcze przedłużonej). Rano lekki przymrozek (wszystko zmrożone), więc jechało się wyśmienicie tam gdzie błoto bo utwardzone :-) Pojechałem znowu przez las ale to nie był dobry pomysł, bo w stałym miejscu nie mogłem się przedostać bez brodzenia w błocie a ominąć tego miejsca się nie da.
Dalej już bez problemów i bardzo przyjemnie. Dziś pomimo lekkiego przymrozku nawet nie zmarzły mi ręce ani nogi. Trasa standardowa skrócona poranna.

Powrót: przez całą drogę popadywał deszcz. Początkowo pojedyncze krople, ale im bliżej tomu tym rzęsiściej padało. Temp. na lekkim plusie, trasa standardowa skrócona powrotna (mniej skrócona). Wracając nie pojechałem już przez las, ale asfaltami i po płytach.