dpd (ciężko ale bezpiecznie)

Środa, 13 grudnia 2017 | dodano:13.12.2017Kategoria do pracy
Pr. maks.:40.96Temperatura:-1.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Wczoraj spojrzałem na prognozę pogody (miało dziś przymrozić lekko), więc bez kolcowanych opon bym się nie wybrał (jakoś nie mam ochoty złapać gleby na lodzie). Założyłem więc wczoraj kolcowane oponki i nie napompowałem za mocno- dla lepszej przyczepności.
W związku z tym dziś jechało mi się CIĘŻKO, ale bezpiecznie i pewnie. Ciężko bo nie dość że kolce, to jeszcze nie dopompowane.
Mimo to bardzo się cieszyłem z decyzji zmiany opon, bo w wielu miejscach był lód i to nie tylko u mnie na wsi. Dzięki oponkom jechało się pewnie i bez poślizgów :-)

Rano: temp. ok. -1 stopień, trasa zmieniona aby ominąć las na trasie Banino-Barniewice. Dobrze się jechało, choć ciężko z uwagi na opony.

Powrót: jak wyjeżdżałem w Gdańsku była temp. ok. +1 ale już od Osowej wyraźnie chłodniej (w Osowej dopiero przymarzało), a już za Osową wszystko pomarznięte (ok. -1 stopień). Zdecydowałem się pojechać przez las z Barniewic do Banina, ale to nie był dobry wybór: w miejscu gdzie ostatnio ugrzązłem w błocie, tym razem również ugrzązłem- poza tym jednym miejscem jednak ogólnie OK.