dpd- dawno nie było błota :-(

Poniedziałek, 13 listopada 2017 | dodano:14.11.2017Kategoria do pracy
Ojej, jak to dawno błota nie było :-(
Po weekendowych opadach śniegu, w lesie między Baninem a Barniewicami błoto nawet jakby "lepsze" niż przy największych ulewach. Jak wychodziłem z domu, to na trawniku i w lasach miejscami leżał jeszcze śnieg. Dodatkowo w ciągu dnia jeszcze solidnie dopadał deszcz, więc w drodze powrotnej było jeszcze gorzej :-(
Dziś musiałem wymienić w końcu suport, bo już chyba jutro bym nie dojechał do pracy: w środku suportu było tyle błota i szlamu, że pierścienie uszczelniające z łożysk i kapy to już były zmielone na drobno a same łożyska po prostu zatarte całkowicie od błota. Łożysko kręciło się na błocie a nie na kulkach :-)

Rano: temp. ok. 3 stopnie, poza błotem pogoda super, nie padało, nie wiało- aż miło było jechać. Trasa standardowo skrócona.

Powrót: temp. zdaje się ok. 4-5 stopni, wczoraj zapowiadali że dziś po południu będzie padać a tu ani kropelka na mnie nie spadła- jedynie co to jak byłem w lesie między Barniewicami a Baninem zaczął popadywać śnieg. Trasa standardowo skrócona.