dpd-z bonusem :-(

Poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | dodano:24.04.2017Kategoria do pracy
Dziś po prawie 2-tygodniowej przerwie, rowerem do pracy (najpierw była brzydka pogoda, później się rozchorowałem i tak się uzbierało).

Zgodnie z prognozami ICM, miało dziś ewentualnie kapnąć parę kropel z nieba, ale ja zarobiłem bonusa :-(, nawet podwójnego.
Całą drogę powrotną padał deszcz i to momentami dość rzęsisty, a dodatkowo od Osowej jeszcze trzeba było się przedzierać pod wiatr (pod wiatr i deszcz zacinający prosto w twarz chyba można uznać za podwójny bonus).

Rano: całkiem przyjemnie się jechało. Temp. na termometrze ok. 3 stopni, ale szyby w samochodach zamarznięte, więc przygruntowo było jednak mniej. Rano deszcz nie padał, więc przyjemnie i rekreacyjnie zajechałem sobie do pracy trasą standardową.

Powrót: wspomniany deszcz całą drogę oraz wmordewind od Osowej. Mimo niezbyt sprzyjającej pogody, po pracy skręciłem jeszcze rundkę do ronda w Brzeźnie i dopiero wtedy powrót do domu. Przez tą pogodę i przerwę jakoś ciężko mi się wracało.