dpd (godzina dla roweru)

Środa, 22 marca 2017 | dodano:22.03.2017Kategoria do pracy
Dzisiejsza tytułowa "godzina dla roweru" to dodatkowa godzina którą mogłem poświęcić na rower dzięki temu, że mogłem dziś wyjść godzinę wcześniej z pracy- prezent od mojego pracodawcy :-) Jutro druga taka godzina w prezencie, którą mam zamiar również przeznaczyć na rower :-)
Dzięki tej dodatkowej godzinie mogłem zrobić po pracy rundkę nad morzem: z pracy do końca Parku Północnego w Sopocie, potem przez Brzeźno aż do Nabrzeża Zbożowego koło Twierdzy Wisłoujście- tam parę minut odpoczynku, dwa zdjęcia (Twierdza Wisłoujście oraz całkiem spory stateczek "parkujący" przy terminalu zbożowym-załączam je poniżej) i powrót do Jelitkowa, dalej standardowo do domu. Do dziennego dystansu doszło dodatkowe 21km. Dziś można było poczuć już pierwsze tchnienia wiosny, dzięki temperaturze, pięknemu słońcu i śpiewającym ptakom.

Rano: ładna pogoda, nie padało, trasa standardowa. Temp. chyba coś ok. 5 stopni?
Powrót: temp. ok. 11 stopni nad morzem (im dalej od morza tym chłodniej, w Osowej zapinałem kurtkę i zakładałem czapkę) i rzeczywiście czuło się te 11 stopni- jechałem bez czapki i w rozpiętej kurtce i było mi ciepło. Trasa opisana powyżej. Dobrze się jechało, choć kondycja jeszcze nie dopisuje więc tempo mizerne.

Zdjęcia:
Gdańsk:Twierdza Wisłoujście w wiosennych promieniach słońca- zdjęcie od strony terminala zbożowego © marchos