Warmia/Mazury: przed siebie na zwiedzanie

Piątek, 19 sierpnia 2016 | dodano:22.08.2016
Ostatni dzień wyjazdu na Warmię. Od początku tygodnia lało i było zimno, ale akurat w piątek (ostatniego dnia pobytu) zrobiła się pogoda. Pojechaliśmy z synem po prostu przed siebie, pozwiedzać okolicę. Lasy, lasy i jeszcze raz lasy, oraz jeziora. Piękne tereny i jest gdzie pojeździć rowerem. Odwiedziliśmy Swaderki, nad rzeką Marózką, potem Orzechowo i przepiękny stary kościół w środku lasu (jak będzie czas to wrzucę zdjęcia). Dalej przez lasy do Kurek nad Łynę, potem lasami nad jezioro Łańskie. Nad jeziorem Łańskim odwiedziliśmy m.in. ośrodek wypoczynkowy Związku Harcerstwa Rzeczpospolitej, w którym pierwszy raz widziałem domki w których mieściły się 2 łóżka i nic więcej :-) Szkoda tylko że strasznie zaniedbany i robił dość przygnębiające wrażenie. Za to otoczenie cudowne: las, jezioro i daleko do cywilizacji. Na koniec pojechaliśmy jeszcze do Rybaków do ośrodka Caritas Diecezji Warmińsko-Mazurskiej: ogromny teren, dość zadbany ośrodek, myślę że przyjemnie się tam wypoczywa ludziom.
Z Rybaków już wracaliśmy do ośrodka, bo czas było wracać na pyszny obiadek :-)
Super pogoda, bardzo ciepło ale jeszcze nie upalnie. Świetnie się jechało.