dpd + zrealizować bon

Wtorek, 5 lipca 2016 | dodano:05.07.2016Kategoria do pracy
Dziś pojechałem zrealizować mój bon za kręcenie kilometrów dla Gdańska.
Niestety potrzeby są tak duże, że musiałem dołożyć jeszcze drugą stówę z kieszeni a i tak nie kupiłem wszystkich najpotrzebniejszych części/akcesoriów.

Rano: chłodno, 13,7 stopnia, jechałem w cienkim ortalionie i wcale nie było mi za ciepło. Trasa do pracy standardowa z rundką do końca parku w Brzeźnie.

Powrót: ciepło ale nie gorąco, spory wiatr, jednak dobrze się jechało. Po wyjeździe z pracy spotkałem kolegę jeżdżącego do pracy na desce, więc do Brzeźna turlałem się z nim, gadając przy okazji. Średnia wprawdzie legła w gruzach, ale co tam średnia przy miłym towarzystwie. Po tym jak się rozjechaliśmy w Brzeźnie ja przez Marynarki Polskiej do Opery i dalej do Wrzeszcza na wysepkę, zrealizować wspomniany bon od Gdańska.
Z wysepki po zakupach do Oliwy wzdłuż Grunwaldzkiej i z Oliwy już standardowo do domu.
Przyjemnie mi się dziś jechało.