dpd+dodatki+awaria

Środa, 22 czerwca 2016 | dodano:22.06.2016Kategoria do pracy
Dziś w drodze powrotnej miałem awarię- zerwał mi się łańcuch, prawie. Już od wczoraj strasznie mi coś w napędzie chrobotało, myślałem że to regulacja przerzutek, ale podregulowanie nic nie dało. Myślałem już że to może suport zaczyna padać, bo jakiś niesprawdzony kupiłem NECO. Dziś po wyjeździe z pracy objawy się zaczęły nasilać, więc zatrzymałem się i zacząłem oglądać napęd, a tam się okazało że niedokładnie skułem łańcuch i zakuwane ogniwo zaczęło się rozrywać- z jednej strony już puściło i trzymało się tylko na jednej stronie. Na szczęście zawsze wożę przy sobie skuwacz, więc chwila moment wykułem 2 ogniwa, skułem na nowo i teraz powinno być już OK. Dalsza droga już bez niespodzianek. Nauczka na przyszłość, żeby nie lekceważyć tego, że troszkę niedokładnie zakuł się łańcuch, bo to się zemści szybciej niż później.

Rano: temp. ok. 15 stopni, ale odczucie było dużo wyższe. Jeżeli miałbym ocenić po odczuciu ciepła, to dałbym z 17-18 stopni.
Trasa standardowa, bez dodatków, bo i nie było czasu na żadne dodatki.

Powrót: po pracy opisana awaria, a dalej do końca parku w Brzeźnie, dalej do Marynarki Polskiej, prawie pod Węzeł Kliniczna, Hallera, nad morze do Brzeźna, Jelitkowo i dalej standardowo do domu. Dobrze się jechało, temperatura idealna do jazdy.

Trochę się martwię, że od jutra ma być strasznie gorąco, bo upał mnie wykańcza na rowerze. Nic mnie tak nie jest w stanie wykończyć na rowerze jak upał. No cóż, zobaczymy w kolejnych dniach.