dpd (mrozek)- Kenda K898- test przebiegł pomyślnie

Wtorek, 27 października 2015 | dodano:27.10.2015Kategoria do pracy
Dziś rano na termometrze niby plusowa temp. ale przy gruncie był mrozek, bo wszystko po drodze zamarznięte: pola, trawy, szyby samochodów. Na Węglowej kawałek przede mną przebiegało stado saren (albo też danieli).

Rano: temp. niby +2 stopnie, ale jak już napisałem był mrozek. Trasa standardowa bez dodatków.

Powrót: niby +11 stopni, ale jakoś tego nie czułem. Trasa standardowa z rundką do końca parku w Brzeźnie.

Po powrocie musiałem jeszcze wymienić oponę w tylnym kole, bo już zaczęła się tradycyjnie odrywać od drutu- w końcu to budżetowa Kenda, więc tak samo jak poprzednie, z tą różnicą, że ta wytrzymała ponad 5 kkm. Czyli podsumowując, test budżetowej Kendy K898 wypadł pomyślnie, bo za ok. 3 dychy mam oponę na 5 kkm. Jeździłaby jeszcze dłużej bo bieżnik nie był bardzo zjeżdżony, ale nie ryzykowałem całkowitego rozerwania opony w czasie jazdy, bo już to przerabiałem z poprzednimi Kendami i nie było to nic fajnego.