dpd (znowu ITBS)

Piątek, 17 lipca 2015 | dodano:17.07.2015Kategoria do pracy
Dziś rano znowu dokuczał mi ITBS. Musiałem robić postoje, żeby chwilę pochodzić, żeby trochę przestało boleć kolano.
W drodze powrotnej za to nie było żadnego problemu, ale niestety musiałem szybko wracać do domu, więc nie mogłem wykorzystać tego, że nie boli mnie kolano.

Rano: chłodno, temp. ok. 13 stopni. Musiałem jechać w nogawkach i na początku w kurtce, którą zdjąłem dopiero w Osowej.
Przed pracą jeszcze rundka do końca parku w Brzeźnie i dopiero do pracy.

Powrót: powtórzenie trasy z rana, nic ciekawego się nie wydarzyło. Tempo w obie strony raczej wybitnie spacerowe.

Całkiem możliwe, bo jeżeli Pamiętasz, to ciężko zwrócić na siebie moją uwagę, kiedy jadę na rowerze. :-) Wybacz, ale ten typ tak ma (w sensie ja). :-)
- 16:03 czwartek, 30 lipca 2015 | linkuj
Jeśli na powrocie byłeś ubrany w białą koszulkę w czerwone ciapki, to mijaliśmy się na Nadmorskiej. Krzyknąłem nawet na Ciebie, ale pomknąłeś bez zatrzymywania w stronę Brzeźna. Nie chciało mi się zawracać i Cię gonić. ;)