dpd- nie lubię Reja (debil za kierownicą)

Wtorek, 30 czerwca 2015 | dodano:30.06.2015Kategoria do pracy
Dziś po raz drugi po baaaardzo długiej przerwie odwiedziłem Reja i ............. chyba się poważnie zastanowię czy jeszcze tam pojechać.
Dziś na Reja, jakiś debil w samochodzie zepchnął mnie w krzaki: zjeżdżałem ostrym zjazdem, więc miałem pewnie coś ok. 40-50 km/h a jakiś debil samochodem wjeżdżał pod górę i zablokował cały pas. Żeby się z nim nie zderzyć, musiałem uciekać na pobocze w trawę i jakieś chaszcze. Moje szczęście, że  w tym miejscu pobocze było w miarę równe i nie było rowu, bo udało mi się jakoś z trudem utrzymać się na rowerze i wrócić na asfalt, ale przed oczami już miałem jak się wywalam i roluję przy 50km/h. Kiedyś już miałem takie rolowanie przy 50-ciu w trawę i leżałem po tym przez tydzień w szpitalu a przez 6 tygodni chodziłem w gipsie. Nie mam chyba ochoty powtórzyć tego przez jakiegoś debila za kierownicą.

Poza powyższym incydentem jeździło mi się dziś świetnie, bo odkurzyłem w końcu mojego Unibike'a, a on prawie sam jedzie :-)
Trzeba mu tylko troszkę pomóc, a wtedy leci prawie jak na skrzydłach.

Rano: tak dobrze i szybko się jechało, że pomimo późnego dość wyjazdu zdążyłem jeszcze przed pracą pojechać do końca parku w Brzeźnie.

Powrót: z pracy do promu Wisłoujście, potem powrót do Sopotu i na Reja (2 pętelki pod łagodny podjazd). Niestety po powyższym incydencie odechciało mi się jechać 3-iej rundki, więc zjechałem do Sopotu i wzdłuż głównej do Oliwy a z Oliwy prawie standardowo do domu.